رونمایی از کتاب «دیپلماسی قلوب» در پارس‌آباد

اردبیل (پانا) - همزمان با هفته دولت، کتاب «دیپلماسی قلوب» نوشته نازیله انصاری در شهرستان پارس‌آباد رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «دیپلماسی قلوب» در پارس‌آباد

آیین رونمایی از کتاب «دیپلماسی قلوب» نوشته نازیله انصاری با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار پارس‌آباد و جمعی از مدیران و مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رضا ظهرابوند، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار پارس‌آباد با اشاره به اهمیت ترویج مطالعه در بین قشرهای مختلف مردم گفت: برگزاری مراسم رونمایی کتاب در کتابخوان شدن مردم، نقش مهمی دارد و در این رونمایی‌ها، کتاب‌ها و نویسندگان بومی منطقه برای جامعه هدف معرفی می‌شوند.

نازیله انصاری، مولف کتاب نیز طی سخنانی اظهار کرد: «دیپلماسی قلوب» راهبردی برای حمایت انسان‌های آزاده جهان از ملت مظلوم فلسطین است. در این کتاب با استناد به آیات و روایات، تولید محتوا در حوزه‌های مختلف با هدف ارتقای حس انسان‌دوستی حتی نسبت به دشمنان نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بکتاش، استاد ادبیات نیز استناد به آیه‌های قرآن و احادیث پیامبر اکرم(ص) و بهره‌گیری از منابع دست اول را نقاط قوت این کتاب خواند و افزود: نویسنده کتاب، تالیف قلوب را از دید اندیشمندان شیعه و اهل سنت مورد بررسی قرار داده و ابعاد مختلف آن را در عرصه‌های مختلف فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی مورد بررسی قرار داده است.

در این مراسم از مولف کتاب «دیپلماسی قلوب» که توسط نشر هاجر قم در سال جاری به چاپ رسیده با حضور مسئولان محلی، رونمایی و از نویسنده و منتقد کتاب تجلیل شد.

خبرنگار : اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار