پیام مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به‌مناسبت سالگرد ورود سرفرازانه آزادگان به میهن

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور پیامی، فرا رسیدن بیست‌وششم مرداد، سالگرد ورود سرفرازانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به‌مناسبت سالگرد ورود سرفرازانه آزادگان به میهن

متن پیام کلام‌اله صفری بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری مدظله العالی: سال‌های مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزیز ما در اسارتگاه‌های عراق از جمله مقاطع فراموش‌نشدنی تاریخ پرشکوه ما است.

برگی دیگر از تقویم انقلاب در روز بیست‌وشش مرداد سال یک‌هزار و سیصد و شصت‌ونُه با ورود آزادگان دلیر و استوار به میهن اسلامی ورق خورد.

آزادگان، وارثان شهیدان و یادگاران دفاع مقدس با صبر و ایمان راسخ با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار در سال‌های اسارت و دور از دیار و سرزمین ایران اسلامی با کوله‌باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند و برای همیشه بسان یک اسطوره در قلب ملت ایران جای دارند.

وظیفه ما و به‌ویژه نوجوانان و جوانان این است که قدر این گنجینه‌های ارزشمند را بدانیم و دنباله‌رو سیره این عزیزان باشیم.

اینجانب بیست‌وششم مرداد، سالروز بازگشت پرستوها به میهن اسلامی را به همه آزادگان سرافراز به‌ویژه فرهنگیان آزاده و عزیزانی که پس از اسارت، کسوت شریف معلمی را برگزیدند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای این عزیزان دارم.

کلام‌اله صفری

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار