مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نیاز امروز جامعه آشنایی با اهداف و آرمان‌ های شهدا است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی با اهداف و آرمان‌ های شهدا است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نیاز امروز جامعه آشنایی با اهداف و آرمان‌ های شهدا است

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی شاهد استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جان و دل کار کرد، زیرا شهدا آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: مدارس شاهد باید پایگاهی برای پرداختن به موضوع ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ در جامعه باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: دیدار با خانواده مکرم شهدا و ایثارگران و گره‌ گشایی از مشکلات آنان در طول سال باید به صورت مستمر در دستور کار مدیران و روسای مناطق و نواحی باشد.

صفری با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تبیین آن برای نوجوانان بیان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی با اهداف و آرمان‌ های شهدا است.

وی اظهار کرد: با فعال سازی شورای ترویج ایثار و مقاومت در مدارس، ناحیه، منطقه و استان که نقش بسیار مهمی در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد، اجرای برنامه‌ های کیفی در جهت شناساندن ابعاد زندگی شهدای فرهنگی و دانش آموز بیش از پیش رونق خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فرزندان شهدا در دستگاه تعلیم و تربیت زینت بخش این نهاد فرهنگی و تربیتی هستند و حضور آنان مایه عزت و افتخار برای همگان است.

صفری همچنین بر اجرای برنامه های ویژه برای سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی ایران و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری یادواره‌ های شهدا و گرامیداشت نام و یاد این عزیزان تاکید کرد.

خبرنگار : حسین خلیل وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار