پسران اردبیل در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور خوش درخشیدند

اردبیل (پانا) - بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه (یادواره شهدای خدمت) از ۲۸ تیر تا ۲ مرداد در اصفهان برگزار شد و پسران اردبیل در این مسابقات خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پسران اردبیل در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور خوش درخشیدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کاروان اعزامی اردبیل به بیست و چهارمین دوره مسابقات دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه (یادواره شهدای خدمت) به سرپرستی سعید رضازاده و متشکل از دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان توانست در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی، مدال‌های رنگارنگی را به دست آورد.

در این دوره از مسابقات، تیم فوتسال اردبیل با مربیگری بابک ابراهیمی‌اصل و بازیکنانی از مدارس باغچه‌بان و گل‌های ناحیه یک، گلشنِ ناحیه ۲ و توانای پارس‌آباد به مقام دوم رسید و جام نقره‌ای را برای آموزش و پرورش استان اردبیل به ارمغان آورد.

دانش‌آموزان اردبیلی در رشته دو و میدانی نیز با مربیگری کیهان جعفری‌مقدم با درخشش در ماده‌های انفرادی این رشته، تیم استان را به مقام سوم این رقابت‌ها رساندند.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم ۴ در ۱۰۰ متر رله امدادی استان متشکل از سیاوش طرلانی، محمدرضا اروجی و اشکان فکرت از هنرستان باغچه‌بان ناحیه یک و امید کریمی از مدرسه دانش پارس‌آباد با کسب مقام دوم به مدال نقره این ماده رسیدند.

همچنین تیم دو و میدانی اردبیل هم با کسب مدال طلای ماده ۱۵۰۰ متر توسط صادق ایزدیار (دانش‌آموز هنرستان باغچه‌بان ناحیه یک) توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در این ماده حسین محمدی دیگر دونده اردبیل به مقام ششم رسید.

در ادامه، سیاوش طرلانی در ماده دو سرعت ۲۰۰ متر به مقام پنجم رسید و اشکان فکرت در ماده ۴۰۰ متر در جایگاه پنجم ایستاد تا امتیازات کلی تیم استان را بهبود ببخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار