مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

بهترین مدرسه برای ثبت‌نام، نزدیک‌ترین مدرسه است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت شعار اساسی ما در ثبت‌نام دانش‌آموزان، «بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه» است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بهترین مدرسه برای ثبت‌نام، نزدیک‌ترین مدرسه است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌الله صفری در حاشیه بازدید از دبیرستان امید انقلاب ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: شعار اساسی ما در بحث ثبت‌نام، «بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه» است. چرا که تلاش شده در تخصیص نیروی انسانی و تجهیزات بین مدارس، نگاه عادلانه داشته باشیم.

وی گفت: دریافت هرگونه وجه در هنگام ثبت‌نام، غیرمجاز است و به هیچ وجه ثبت‌نام دانش‌آموزان نباید منوط به پرداخت هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مدارس، ثبت‌نام پایه‌های داخلی بر عهده مدیر مدرسه است و لزومی به مراجعه حضوری اولیا نیست.

صفری درخصوص ثبت‌نام پایه‌های ورودی گفت: ثبت‌نام پایه اول به اتمام رسیده و پایه هفتم نیز همچنان ادامه دارد. ثبت‌نام پایه دهم نیز بعد از صدور هدایت تحصیلی از اواخر تیرماه آغاز خواهد شد.

وی از اولیای دانش‌آموزان خواست تا ثبت‌نام و ثبت سفارش کتب درسی را در اسرع وقت انجام دهند تا در آغاز سال تحصیلی جدید، چالشی به وجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار