مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

کارنامه دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش درخشان است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت کارنامه دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش درخشان و ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۴۸۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش درخشان است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌الله صفری در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد: اولین قدم مهم دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، آغاز آموزش حضوری بعد از همه‌گیری کرونا بود که با چالش‌های اساسی در خصوص تامین تجهیزات و امکانات مواجه بود. تنها در استان اردبیل ۱۸۰۰ صندلی برای ازسرگیری آموزش حضوری کمبود داشتیم که با کار جهادی و همت همکاران جبران شد و به نحو احسن به ثمر نشست.

وی گفت: تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور، یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه عدالت آموزشی بود. در همین راستا برگزاری امتحانات نهایی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود که با همت مدیران مدارس، معلمان و دیگر عوامل اجرایی بدون چالش به اتمام رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: احیای دانشگاه فرهنگیان و ارتقای کیفی این دانشگاه در راستای تامین نیروی انسانی تخصصی بسیار حائز اهمیت است که در دولت سیزدهم به این موضوع اهمیت داده شد. در سطح استان اردبیل نیز از تمام امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی و خوابگاهی برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده شد.

صفری با اشاره به کارنامه درخشان دولت سیزدهم تصریح کرد: پیش از آغاز دولت سیزدهم، یکی از اساسی‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش در این استان کمبود فضای آموزشی بود که با همت استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، تلاش‌های شایسته‌ای صورت گرفته که کلنگ‌زنی ۱۰ باب مدرسه جدید و تاسیس بزرگترین مجتمع آموزشی (دارالفنون) از شاخص‌ترین عملکرد در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار