آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی سال 1403 آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در اردوگاه فرزندان امام خمینی(ره) شهرستان نیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان اردبیل برگزار شد

آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی سال 1403 آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای منتخب سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه فرزندان امام خمینی(ره) شهرستان نیر برگزار شد.

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه شعار پایگاه‌های تابستانی «تربیت بدون توقف» است، تصریح کرد: این پایگاه‌ها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح مناطق و نواحی 19 گانه استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند جهت شرکت در برنامه‌های متشکله در این پایگاه‌ها و با توجه به علاقه‌مندی خود در هریک از رشته‌های تعیین‌شده با مراجعه به محل تحصیل خود ثبت‌نام کنند.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل نیز گفت: در جریان افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی این استان 3 ایستگاه برای اعضای سازمان دانش‌آموزی در قالب برنامه‌های مهارتی، بازی و مسابقه در نظر گرفته شده بود که با حضور مربیان استانی به مرحله اجرا درآمد.

قرائت قرآن کریم، اجرای گارد پرچم، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، اجرای برنامه ویژه غدیرخم توسط یکی از دانش‌آموزخبرنگاران پانا، اجرای سرود با لباس‌های محلی توسط اعضای سازمان دانش‌آموزی و... اهدای هدایا به کلیه شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم و اردوی یک‌روزه سازمان دانش‌آموزی اردبیل بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار