مهربانی دانش‌آموزان در استان اردبیل ماندگار شد

اردبیل (پانا) - دانش‌آموزان متوسطه دوره اول نواحی یک و دو اردبیل با اهدای کتب و دفاتر استفاده‌شده خود، مهربانی را در مدارس ماندگار کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مهربانی دانش‌آموزان در استان اردبیل ماندگار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل در آیین نمادین «اندیشه‌های رضوی و کاغذهای ماندگار» که در آموزشگاه هیات‌امنایی شهید مفتح ناحیه ۲ اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در راستای مدیریت پسماند کاغذهای باطله، کتب و دفاتر استفاده‌شده دانش‌آموزان و جلوگیری از اسراف کاغذ، توجه به محیط ‌زیست و جلوگیری از قطع درختان و آسیب جنگل‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای فصل هفتم سند تحول بنیادین و ماده ۱۰۹ آیین‌نامه اجرایی مدارس در تمام مدارس دوره اول متوسطه استان برگزار می‌شود، افزود: فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از منابع در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها، تقویت و توسعه مشارکت دانش‌آموزان و اولیا در امور مدرسه و... از جمله اهدافی است که در برگزاری این طرح دنبال می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه عواید حاصل از بازیافت می‌تواند برای تامین بخشی از هزینه‌ تجهیزات ضروری مدارس استفاده شود، خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای طرح، مدیران مدارس بعد از پایان امتحانات نوبت دوم تا ۱۵ تیر سال جاری اقدام به جمع‌آوری کاغذهای ماندگار و کتب دانش‌آموزان خواهند کرد و در مرحله دوم طرح تا پایان شهریور ۱۴۰۳ کاغذهای ماندگار و کتب دانش‌آموزان از مدارس جمع‌آوری و تحویل شرکت طرف قرارداد بازیافت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار