معاون جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگى در شهرستان‌های خلخال، کوثر و مشگین‌شهر

اردبیل (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران این جمعیت به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستا‌ن‌های خلخال، مشگین‌شهر و کوثر امدادرسانی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگى در شهرستان‌های خلخال، کوثر و مشگین‌شهر

به گزارش پانا و به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل؛ مجید فتاح‌زاده با اعلام این خبر گفت: طبق تماس مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرستان‌های خلخال (سطح شهر)، مشگین‌شهر (سطح شهر) و کوثر (روستاهای گولوجان و دوغار)، نیروهای امدادی در منطقه حاضر شده و مشغول امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تاکنون ۱۳۶ نفر حادثه‌دیده (۳۴ خانوار) گزارش شده است، افزود: بارش‌های رگباری، سیل و آبگرفتگی در مسیل‌ها و معابر این شهرستان‌ها را درگیر کرده و از ساعات اولیه، نجاتگران این جمعیت در حال ارائه خدمات در این منطقه هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: از ساعات اولیه، ۱۴ تیم سیلاب از شعبات شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر و کوثر متشکل از ۴۶ نفر نیروی عملیاتی با به‌کارگیری ۱۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه‌دیده شتافته‌اند.

فتاح‌زاده گفت: در این حادثه، تیم‌های عملیاتی با استفاده از ۱۰ دستگاه موتور پمپ لجن‌کش اقدام به تخلیه آب منازل مسکونی کرده‌اند.

وی همچنین از ادامه عملیات تا پایداری وضعیت سفید در این مناطق خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار