برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های سبک زندگی برای فرهنگیان در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت در راستای توانمندسازی خانواده فرهنگیان، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های سبک زندگی با رویکرد تشکیل و تحکیم بنیان خانواده در این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های سبک زندگی برای فرهنگیان در اردبیل

کلام‌اله صفری در جلسه هماهنگی تحولات جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آموزش‌وپرورش این استان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اجرای بند الف ماده ۳۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های سبک زندگی با رویکرد تشکیل و تحکیم بنیان خانواده و ضرورت‌های جوانی جمعیت ویژه فرهنگیان با هدف توانمندسازی خانواده فرهنگیان به لحاظ فکری و انگیزشی  جهت تعالی خانواده مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آموزش مهارت‌های سبک زندگی اسلامی – ایرانی و مسئولیت‌پذیری برای تشکیل و تعالی خانواده در قالب سه گروه دانش‌آموزان دختر، اولیا و کارکنان مهم بوده و بایستی برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمنیه انجام گیرد.

در این جلسه مسئول امور بانوان آموزش‌وپرورش استان نیز با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: اجرای طرح آگاهی‌بخشی نسبت به وجوه مثبت ازدواج به هنگام و حمایت از نقش مادری از اولویت‌های کاری این واحد است.

روشنک فتاحی بیان کرد: اجرای طرح سواد زندگی با رویکرد خوب زیستن در مسیر زندگی مشترک در حوزه امور بانوان، برای سه گروه مخاطب دانش آموزان دختر متوسطه دوم، اولیا و کارکنان در قالب کارگاه‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی در حوزه امور بانوان با موضوعات سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی فاطمی، فرزندپروری، تحکیم بنیان خانواده، آسیب‌های تک فرزندی و ... در نواحی و مناطق  برگزار شده است.

گفتنی است در راستای اجرای ماده ۲۰  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مقرر شد از همکارانی که اخیرا ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده‌اند یا صاحب فرزند شده‌اند و همکارانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، تجلیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار