مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد:

گازرسانی به ۱۵۹ روستای اردبیل در دولت سیزدهم

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم در مدت خدمت خود به بیش از ۱۵۹ روستای این استان، گازرسانی کرد و گازرسانی به ۴۵ روستای دیگر نیز در دست اجرا است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
گازرسانی به ۱۵۹ روستای اردبیل در دولت سیزدهم

به گزارش شرکت گاز استان اردبیل؛ سیدسعید سیدمتین با اعلام این خبر اظهار کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۴۵ روستای در دست اجرا، ضریب برخورداری روستا‌های استان اردبیل از انرژی به ۹۸.۹ درصد و شمار آن‌ها به یک هزار و ۵۸۳ روستا خواهد رسید.

وی ادامه داد: میدان کار و عملیات عمرانی در حوزه گاز استان اردبیل بسیار گسترده بوده و چند طرح و پروژه همزمان در جای‌جای این استان در حال اجراست.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، در دوره ۲۹ ماهه خدمت دولت سیزدهم (تا دی ۱۴۰۲) ۵۶۱ کیلومتر به امتداد شبکه‌های تغذیه و توزیع در استان اردبیل افزوده شده و میزان شبکه‌گذاری خطوط لوله گاز به بیش از ۱۰ هزار و ۷۶۸ کیلومتر رسیده بود.

سیدمتین تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم در حوزه انرژی فقط به گازرسانی به روستا‌ها منحصر نمی‌شود بلکه خط دوم انتقال گاز نیز از کار‌های ماندگار دولت در حوزه انرژی این استان است.

وی گفت: دومین خط انتقال گاز از منطقه چلوند استان گیلان به اردبیل در حال احداث و اجرا است و با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ، نیاز گاز واحد‌های صنعتی و گلخانه‌ای به‌خصوص در شمال استان اردبیل برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار