مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دانش‌آموزان شاهد، سرمایه‌های معنوی کشور هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگران، سرمایه‌های ارزشمند و معنوی کشور هستند و باید برای ارتقای پیشرفت تحصیلی آن‌ها تلاش کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شاهد، سرمایه‌های معنوی کشور هستند

کلام‌الله صفری در جلسه مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگران، سرمایه‌های ارزشمند و معنوی کشور هستند و باید با تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های درست، موجبات ارتقا و پیشرفت علمی و عملی آن‌ها را فراهم آوریم.

وی گفت: ارتقای مدارس شاهد و ایثارگران، حضور دانش‌آموزان در برنامه دوشنبه‌های شهدایی، برگزاری یادواره شهدا به‌صورت مشترک و اردوی راهیان نور و پیشرفت از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری با همکاری 2 نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گزارشی درخصوص برنامه‌های مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس، وضعیت آموزش عمومی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، وضعیت نیروی انسانی مدارس شاهد، ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید، مسائل و دغدغه‌های این دانش‌آموزان ارائه کرد.

داود نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ شهادت، اهمیت بسیار بالایی دارد و دشمن همواره از این فرهنگ می‌ترسد. بنابراین بهترین انتقام از دشمن و محکم‌ترین ضربه به دشمنان این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته و تقویت کنیم.

وی افزود: پیگیری وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و حل مشکلات همکاران فرهنگی شاهد و ایثارگر از اولویت‌های این نهاد مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار