مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش کم‌نظیر است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش کم‌نظیر است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش کم‌نظیر است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌الله صفری در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش را کم‌نظیر خواند.

وی اجرای رتبه‌بندی معلمان، توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان، ارتقای سرانه آموزشی، تربیتی و ورزشی و همچنین احداث چندین پروژه عمرانی شاخص از جمله بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی کشور، مجتمع شهید سلیمانی و بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی دارالفنون را از اقدامات شاخص آموزش و پرورش این استان اعلام کرد.

احد بیوته، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر عدم دخالت در انتصابات و تقویت بعد نظارتی مجلس گفت: درخصوص اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه باید گفت هر پدیده‌ای که از باب فرهنگ وارد جامعه شود قطعا ماندگار خواهد بود.

وی با قدردانی از همت خیرین مدرسه‌ساز گفت: لازم است هدایت خیرین مدرسه‌ساز به مناطق محروم و روستایی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده انجام شود تا منابع صَرف‌شده، بهره‌وری حداکثری داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر احقاق حقوق آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش تاکید کرد.

بیتوته از آمادگی خود برای پیگیری و حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت این استان خبر داد و افزود: لازم است مسائل و چالش‌های آموزشی و پرورشی استان احصا و برای حل آن‌ها در سطح استان و کشور، اقدامات لازم انجام گیرد و در این مسیر، کمک فکری همه فرهنگیان لازم و ضروری خواهد بود.

بازدید از شعبات اداره کل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه‌های نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار