معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل:

خدمات مشاوره‌ای بسترهای تحقق سند تحول بنیادین را هموارتر می‌کند

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی، بسترهای تحقق سند تحول بنیادین را هموارتر می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

غفور حضوری در نشست تخصصی مشاوران خواهر نواحی یک و 2 آموزش و پرورش اردبیل که به میزبانی حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) برگزار شد با اشاره به اهداف تربیتی سند تحول بنیادین، پرورش متربیان در تراز انقلاب اسلامی و آراسته به فضایل اخلاقی را در سایه هم‌افزایی دستگاه‌های تربیتی و فرهنگی، دست‌یافتنی دانست و نقش همکاری دستگاه تعلیم و تربیت و حوزه‌های علمیه در این راستا را مهم ارزیابی کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش مشاوران مدارس گفت: ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به دانش‌آموزان در جهت ایجاد بسترهای تربیتی مناسب و شتابدهی به تحقق اهداف تربیتی سند تحول بنیادین حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل نیز با اشاره به نقش تربیتی و تحولی انسان‌های صالح در جامعه، استعداد و علاقه را 2 عامل مهم در تربیت انسان‌ها دانست و از مشاوران مدارس خواست تا در فرآیند هدایت تحصیلی با در نظر گرفتن این 2 شاخص، زمینه حضور و ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند دختر در حوزه‌های علمیه خواهران را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از سال ۱۴۰۳ پذیرش مقطع عمومی (سطح ۲) حوزه‌های علمیه خواهر استان از پایه نهم و پایه دوازدهم از اول اردیبهشت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا با مراجعه به حوزه‌های علمیه خواهران استان، اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار