معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد:

هدفگذاری جذب حداکثری دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا زمینه جذب حداکثری دانش‌آموزان این استان در اوقات فراغت تابستان را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
هدفگذاری جذب حداکثری دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان

غفور حضوری در جلسه ستاد فعالیت‌های تابستانی استان اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا زمینه جذب حداکثری دانش‌آموزان با همکاری و همراهی سایر نهادها و دستگاه‌هایی که به نوعی شرکای تربیتی آموزش و پرورش هستند را فراهم کنیم.

وی با اشاره به شعار فعالیت‌های تابستانی امسال تحت عنوان «تربیت بدون توقف، رشد و تعالی دانش‌آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی و مشارکت مردمی» ، افزود: امسال فعالیت‌های تابستانی در ۸ محور و ۸۲ رشته در ۴۰۰ پایگاه تابستانی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۴ هزار دانش‌آموز در این فعالیت‌ها مشارکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه «نورینو‌» توسط مدیران مدارس شروع شده و از اول تیر تا ۲۰ شهریور، فعالیت‌های تابستانی در پایگاه‌های مربوطه ادامه خواهد داشت.

حضوری ضمن تاکید بر نهضت اجرای اردو در تابستان امسال تصریح کرد: مقرر شده تا ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در اردوهای تابستانی حضور یافته و از برنامه‌های مربوطه استفاده کنند.

وی بیان کرد: تلاش بر این است تا تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی، دانش‌آموزمحور بوده و اثربخشی و فراگیری برنامه‌های تابستانی نیز مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار