مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

اقشار مختلف جامعه مدیون معلمان شریف هستند

اردبیل(پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اقشار مختلف جامعه مدیون معلمان شریف هستند و معلمان، استعداد آینده‌سازان را کشف می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اقشار مختلف جامعه مدیون معلمان شریف هستند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ حامد علامتی در آیین تجلیل از پیشکسوتان و معلمان نمونه در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان از اقدامات شاخص دولت در حوزه آموزش و پرورش بود و این کار با شجاعت و همت انجام شد.

وی افزود: نتیجه رتبه‌بندی معلمان سبب شد، میانگین زیر حکم معلمان در مجموعه دستگاه‌های دولتی، جزو بالاترین‌ها باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است و هدایت و پروش فکری، ذهنی، مهارتی و اخلاقی دانش‌آموزان به همت معلمان وابسته است.

علامتی یادآور شد: اقشار مختلف جامعه، مدیون معلمان شریف هستند و معلم است که استعداد آینده‌سازان را کشف می‌کند و آینده کشور را با تربیت نسل متعهد و متخصص تضمین می‌کند.

وی اظهار کرد: معلمی از مشاغلی است که در دین اسلام به اهمیت و جایگاه آن توجه شده و در احادیث پیامبر اسلام (ص) بازتاب داشته و دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش برای رفع دغدغه‌ها و تامین مطالبات این قشر فرهیخته از هیچ فرصت و کوششی دریغ نمی‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار