مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان خبر داد:

رتبه برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان در طرح اکرام و محسنین در فارس

خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان گفت: این نهاد مقام اول عملکرد طرح اکرام و محسنین سال 91 را در استان فارس کسب کرد.

کد مطلب: ۹۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قاسم ابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: طرح اکرام ایتام کمیته امداد سپیدان در سال 91 با رشد 118 درصدی نسبت به سال قبل آن و با کسب 79 امتیاز در بین مدیریت شهرستان های استان فارس مقام اول را کسب کرد.


وی گفت: واحد اکرام ایتام سپیدان دارای 356 یتیم و یک هزار و پنج حامی می باشد که میانگین سرانه ماهانه این ایتام از 330 هزار ریال سال 89 به یک میلیون و 170هزار ریال در سال 91 رسیده است.


ابراهیمی افزود: برای زدودن فقر و محرومیت از چهره جامعه اسلامی حوزه توسعه مشارکت های مردمی در این راستا بر اساس برنامه بلند مدت توسعه پنجم اهداف کلان حرکت روبه رشد خود را برنامه ریزی کرده است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سپیدان ادامه داد: ساماندهی، ایجاد و توسعه طرح های جدید مشارکت های مردمی با توجه به طیف متنوع و گسترش جامعه هدف و ایجاد انسجام در طرح های مشارکت های مردمی و بروز رسانی از جمله این برنامه ریز های می باشد.


ابراهیمی در پایان ابراز داشت: استاندارد سازی و شناسنامه دار کردن طرح های مشارکت های مردمی، اشاعه، احیا، تقویت فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و نشر سنت های حسنه اسلامی نیز در این راستا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار