مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

برگزاری جشن روز جهانی «کودک»با برپایی 30 غرفه فرهنگی،هنری و ادبی در ساری

خبرگزاری پانا : مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از برپایی 30 غرفه ی فرهنگی،هنری و ادبی به همراه جشن ویژه روز جهانی«کودک»در کانون مرکز استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم عزیززاده گرجی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در گفتگو با«پانا»مازندران به مناسبت جشن روز جهانی«کودک» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان ساری با اشاره به برگزاری جشن ویژه با حضور کودکان در مراکز استان گفت:به همین مناسبت همزمان در سراسر مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان جشن های مشابهی برگزار می شود.

وی همچنین بابیان اینکه فعالیت یک هفته ای به همین مناسبت ازسوی کانون برای شادی کودکان استان مازندران تعریف شده است افزود:در مرکز استان نمایشگاه معظّمی با حضور دستگاههای دیگر فرهنگی استان،فعالیت های مرتبط با کودکان و نوجوانان از سوی کانون ارائه می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از جمله غرفه های به نمایش درآمده در این نمایشگاه یک هفته ای در کانون مرکز استان ساری را غرفه های علمی با بخش های متنوع ازجمله «نجوم» و بخش های فرهنگی با موضوع«قصه گویی»و نیز معرفی کتاب و کتابخوانی و سایر فعالیت های مرتبط اعلام و تصریح کرد:بخش های ادبی،کارگاههای شعر و داستان و کارگاههای هنری نظیر«نقاشی»،«خوشنویسی»وهمچنین «انیمیشن» و سایر فعالیت ها در بیش از 30غرفه به مدت یک هفته با تلاش و همت همکاران مرکز استان در کانون آماده و به کودکان عزیز و دوست داشتنی استان مازندران هدیه گردید.

یادآور می شود،هادی ابراهیمی معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران در مراسم افتتاح نمایشگاه و جشن روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران(ساری)حضور یافت و از نزدیک با کودکان ساروی دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار