مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اعلام کرد:

توزیع سبد کالا بین خانواده های نیازمند کمیته امداد خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت : امسال در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان به صورت جیره خشک و سبدکالا با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام می شود .

کد مطلب: ۹۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، امان ا ... حسین پوربا بیان اینکه طی سالهای گذشته در ایام ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان و خانواده های مددجو به دو صورت جیره خشک و غذای گرم انجام می شد .

افزود:امسال برای استفاده شایسته واقناع نیازمندان در تمام ماه این امر به صورت جیره خشک انجام می شود .
وی با بیان اینکه خانواده های نیازمند باید از ضعیف ترین و پرجمعیت ترین خانواده ها انتخاب شوند اظهارداشت : در توزیع بسته ها از مشارکت و همکاری اقتشار مختلف به ویژه روحانیون ، هیئت امناء مساجد و محلات ، فرهنگیان و دانش
آموزان ، صنعتگران ، اصناف و کارکنان ادارت استفاده شود .
وی با اشاره به اینکه همه ادارات و سازمانهاو خیرینی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند با همکاری و مشارکت این نهاد بسته غذایی تهیه و به دست
خانواده های نیازمندان و محرومین برساند خاطرنشان کرد : هم اکنون 32 هزار خانواده نیازمند و مستضعف تحت پوشش کمیته امداد استان است که 6 هزار و 874 یتیم در این خانواده ها زندگی می کنند .
وی خاطرنشان کرد : سال گذشته در این ماه مبارک 3 میلیارد و 210 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای اطعام خانواده های نیازمند در سطح استان با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران هزینه شد .
وی اظهارامیدواری کرد : امسال نیز خیرین و نیکوکاران همچون سالهای گذشته این نهاد مردمی در اجرای طرحهای مختلف از جمله طرح اطعام نیازمندان در ماه رمضان همراهی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار