برگزاری جشن شکوفه ها در قیامدشت

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی یک شهرری در آغاز سال تحصیلی غنچه ها وشکوفه ها گفت : امیدواریم تربیت این نسل حسینی باشد که درس اول آن فداکاری است.

کد مطلب: ۹۵۵۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه ها در قیامدشت

بهروز نصیری در مراسم آغاز سال تحصیلی غنچه‌ها و شکوفه‌ها در دبستان دخترانه شهید اول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز، اظهار کرد: امیدواریم تربیت این نسل تربیت جوانان حسینی باشد که درس اول آن فداکاری است.

او در ادامه افزود: آموزش و پرورش با تاسی از اهداف سند تحول بنیادین افق‌های روشنی برای نسل ماهردر بستر تربیت دینی و جوانانی همطراز انقلاب پیش بینی کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرری خاطرنشان کرد: آنچه در دفاع مقدس صورت گرفت ره‌آورد محرم بود و نمونه آن خونهایی است که با الگو گرفتن از شهدای کربلا برای حفاطت از خاک این سرزمین ریخته شد .

نصیری با اشاره به اینکه کودکان در این دوران استعداد یادگیری بالایی دارند، گفت: والدین نقش مهم و اساسی در بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارندو مقطع اول دبستان بسیار مهم و آموزش دانش آموزان این مقطع نیز به مراتب از پایه‌های دیگر سخت تر است..

دراین مراسم صبح امروز شهردارو بخشدار قیامدشت، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، و جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان در دبستان دخترانه شهید اول برگزار گردید .

/خبرنگار: زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار