مسئول بسیج دانش آموزی استان قم: تلاش برای ارائه خدمات علمی به فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی

قم (پانا) - مسئول بسیج دانش آموزی استان قم گفت: تلاش می کنیم خدمات علمی به فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی ارائه دهیم.

کد مطلب: ۸۹۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

صبحگاه فرماندهان بسیج دانش آموزی با حضور و سخنرانی محمد ذاکر مسئول بسیج دانش آموزی در کانون آیت الله سعیدی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خواجوی با اشاره به گستردگی دامنه مشکلات فرهنگی در استان قم اظهار کرد: فرماندهان بسیج دانش آموزی در این فضای رها شده جامعه از سوی مدیران و مسولین باید در گام دوم انقلاب با استقامت بیشتری به رسالت خود در مدارس عمل کنند.

وی تصریح کرد: پاسخ جامع و کامل به شبهات دانش آموزان از سوی شما فرماندهان واحد پیشگام در مدارس جزء وظایف شما محسوب می شود . در زمان مسئولیت تان در مدرسه باید برای بعد از خودتان افرادی را در بین دانش آموزان گزینش کنید و آنان را آماده کنید .

خواجوی در ادامه با یاد آوری وضعیت انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی خود گفت: در مساجد و مدارس اشخاصی را داریم که سر رسید به دست هستند و برای حرکت در مسیر پیشرفت انقلاب غر می زنند و خود هیچی حرکتی را انجام نمی دهند اما این درحالی هست که حضرت فرمودند انقلاب غر زن نمی خواهد و هرگز یک نیروی انقلابی غر نمی زند و منتظر حرکت دیگران نخواهد ماند .

سپس حجت الاسلام و المسلمین عزیزی با بیان سختی مشکلات دانش آموزان برای حرکت های انقلابی و فرهنگی گفت : از فرماندهان بسیج دانش آموزی انتظار داریم مقابل جریان های نفوذی سکولاریست و لیبرالیست در مدارس ایستادگی کنند و اجازه حضور در عرصه میدان را برای حرکت های آنان را ندهند.

ایشان روند گزینش و تایید مسئولین بسیج را بیان کرد و گفت: انتخاب مسئولین و معاونین بسیج از طرف سپاه گرفته نمی شود زیرا بسیج از پشیوانه فکری قوی برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار