مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

تربیت دانش آموز متعهد مهم ترین رسالت مربیان

بیرجند(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تربیت دانش آموزانی متعهد، مسئولیت پذیر و شاکر در تراز اصول اعتقادی اسلام و جمهوری اسلامی ایران مهم ترین رسالت معلمان و مربیان شاغل در مدارس است.

کد مطلب: ۸۹۷۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموز متعهد مهم ترین رسالت مربیان

محمد علی واقعی صبح امروز با حضور در دبیرستان های کاشی نیلو فر و نمونه تقوای شهرستان بیرجند ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی به فعالین عرصه تعلیم و تربیت این دو آموزشگاه اظهار کرد: نگاهی گذرا به کارنامه انقلاب ثابت می کند، تمام دستاوردها و آرامش امروز مرهون خون شهدا است.

وی، با بیان این مطلب که رویکرد تربیتی شهیدان رجایی و باهنر،افق تازه ای را در امر تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی باز کرد،ادامه داد: فرایند تعلیم و تربیت، فرایندی حساس و پیچیده است و مربی با ید از الگوهای مناسب در تسهیل این فرایند استفاده کند و چه الگویی در تربیت اسلامی بهتر از شهدا و مکتب سرخ شهادت می تواند باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان این دو آموزشگاه ابراز داشت: امروز امید مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همت جوانان دانش آموز است.

واقعی، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی در راستای آغاز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد:پیام رهبر انقلاب نقشه راه و آینده پیش روی نظام و انقلاب را برای مان ترسیم می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار