در بیانه ای صورت گرفت؛

حمایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس از تصمیمات شورای نگهبان قانون اساسی

خبرگزاری پانا: سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در بیانیه ای از تصمیمات شورای نگهبان قانون اساسی حمایت کرد و حمایت بی قید و شرط همگان را از نظر شورای نگهبان خواستار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در بخشی از این بیانیه آمده است: شورای نگهبان بر اساس قانون موظف است از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام، جلوگیری کند و اگر شورای نگهبان این وظیفه را برعهده نداشت، یقینا نظام دچار مشکلات فراوان می شد. البته ممکن است در این روند اشتباهی هم رخ دهد، اما نباید با تبلیغات سیاسی، کلیت این نهاد عظیم و وظیفه قانونی آن را در تعیین صلاحیت ها زیر سؤال برد.


این بیانیه می افزاید: اینک که امت قهرمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی با درک عمیق از جایگاه رفیع انقلاب اسلامی، خود را مهیای برگزاری حماسه‌ای سیاسی در قالب انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نموده است، دانش آموزان واجد شرایط رأی دادن نیز همگام با ملت قهرمان ایران بار دیگر ضمن اقتدا به رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که قانون‌گرایی و تقویت شورای نگهبان قانون اساسی را به عنوان یکی از استوانه‌های انقلاب اسلامی و پذیرش رای آن شورا را به عنوان فصل الخطاب دانسته، زمینه خلق حماسه ای دیگر فراهم خواهد آورد.


در بخش پایانی بیانیه ضمن تشکر از قاطعیت شورای نگهبان، بر لزوم تبعیت همگان از نظر شورا تاکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار