پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت روز دانش‌آموز:

دانش‌آموزان پیشتاز با تکیه بر هویت دینی و ملی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور می‌یابند

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در آستانه فرارسیدن روز ۱۳ آبان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز  با تکیه بر هویت دینی و ملی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور می‌یابند

متن پیام علی‌اصغر قیصری به شرح زیر است:

«سیزده آبان یادآور وقایع مهم ۱۳ آبان 43، 13 آبان 57 و 13 آبان 58 است که هریک نقطه عطفی در مسیر حرکت نهضت انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و بر تارک تاریخ شکوهمند آن می‌درخشند.

دانش‌آموزان دیروز در 13 آبان 57 با حضور پر خروش و فریادهای ظلم‌ستیز و سرانجام شهادت خویش به انقلاب شتاب بخشیدند و آن‌گاه در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق بر باطل حماسه آفریدند.

دانش‌آموزان امروز با حضور پرشور خود در تمام صحنه‌ها با تکیه بر ایمان و اعتقاد خود در اعتلای روحی، فکری و عملی خویش و سرافرازی میهن عزیزمان می‌کوشند. دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان مازندران نیز همچون سال‌های پیشین، تمام‌قد و استوار به پشتوانه دانش، بینش و هویت دینی و ملی خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت یافته و با حضور منسجم و به‌هم‌پیوسته، نمادی از نسلی پایدار و هوشیار خواهند بود.

اینجانب ضمن دعوت از دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌ویژه اعضا و مربیان پیشتاز استان مازندران برای حضور در مراسم سیزدهم آبان، از خداوند منان خواستارم دانش‌آموزان این سرزمین مقدس را در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس جمهور در اشاعه روحیه استکبارستیزی، و عدالت محوری برای تحقق صلح و دست‌یابی به جهانی عاری از جنگ و خشونت، یاری رساند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار