امنیت کشور مرهون جانفشانی های نیروی انتظامی است

رشت(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: امنیت و سلامت روحی و اخلاقی جامعه به ویژه دانش آموزان مدیون تلاش های نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۸۶۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
امنیت کشور مرهون جانفشانی های نیروی انتظامی است

نادر جهان آرای با حضور در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سالن بعثت رشت گفت: سلامتی و امنیت دو مزیتی هستند که انسانها در مواقع سختی و بحران به اهمیت آن پی می برند. وی با بازتعریف واژه سلامت خاطرنشان کرد: سلامتی صرفاً جنبه سلامت جسم نیست، بلکه سلامت روح و اخلاقی جامعه را شامل می شود و نیروی انتظامی در این زمینه نقش موثری دارد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به همکاری های خوب آموزش و پرورش و نیروی انتظامی گفت: در زمینه حمل و نقل و آموزش فرهنگ ترافیک تجربه بسیار خوبی بین دو دستگاه وجود دارد بطوریکه 150 هزار دانش آموز در زمینه های کاهش ترافیک آموزش دیده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان هم در این مراسم با اشاره به شعار پلیس مقتدر، امین مردم گفت: امنیت نیاز ضروری امروز بشریت و زیربنای توسعه جوامع است. سردار محمد اسحاقی امنیت امروز مرزهای کشورمان را مرهون رشادت های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: در حال حاضر رویکرد پلیس در ایجاد امنیت مشارکت مردم و رسیدن به نظم پایدار است. فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از دانش آموزان خواست در استفاده از فضای مجازی جوانب امنیتی را رعایت و از هر گونه ارائه اطلاعات شخصی پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار