مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با خانواده شهید فرهنگی دیدار کرد

سنندج(پانا)-همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در منزل شهید اقبال وطن خواه با خانواده آن شهید والا مقام دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با خانواده شهید فرهنگی دیدار کرد

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، معاونین پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران و مسئول بسیج فرهنگیان استان با حضور در منزل شهید معزز فرهنگی شهید اقبال وطن خواه با همسر و فرزندان آن شهید والا مقام دیدار کرد.

در این دیدار قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز، گفت: شما خانواده های شهدا سمبل شکیبایی و پایمردی و مایه افتخار جامعه ایران اسلامی هستید و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران مایه مباهات بوده و ما را در راه خدمت و نیل به اهداف متعالی نظام و تعلیم مصم تر می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: آموزش و پرورش با تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار معلم شهید افتخار ماندگار و جایگاه شاخصی در صحنه های گوناگون انقلاب و استمرار آن داشته و دارد.

وی اقدامات آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بویژه در بین نسل نوجوان و جوان را برگ زرینی از فعالیت ارزشی فرهنگی در سنوات گذشته و سال تحصیلی جاری عنوان کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای یادبود ، یاد و خاطره شهید فرهنگی اقبال وطن خواه گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار