رئیس کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مراسم روز جوانه ها :

ارتقاء جایگاه علمی کشور حاصل تلاش معلمان است

قزوین (پانا) - داود محمدی نماینده مردم شریف قزوین ، شهرستان البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رییس کمسیون اصل نود ضمن حضور در مراسم روز جوانه ها ی دبیرستان شاهد مطهره اظهار داشت : موفقیت های علمی در عرصه های مختلف حاصل تلاش و پایه ریزی معلمان در مدارس است .

کد مطلب: ۸۵۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء جایگاه علمی کشور حاصل تلاش معلمان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان البرز : داود محمدی نماینده مردم شریف قزوین ، شهرستان البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رییس کمسیون اصل نود در مراسم روز جوانه ها گفت : امروزه قدرت اقتصادی ، قدرت جغرافیایی و قدرت نظامی زیر مجموعه قدرت علمی است که خوشبختانه در این حوزه بر قله منطقه ایستاده ایم .

محمدی با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد گفت : در حال حاضر هجدهمین کشور منطقه در حوزه اقتصاد هستیم که طبق سند چشم انداز 1404 باید با تلاش و کوشش همگانی به جایگاه اول دست پیدا کنیم .

رییس کمسیون اصل نود در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقیت های بدست آمده در عرصه های علمی ، ارتقاء جایگاه علمی کشور را حاصل تلاش فرهنگیان در مدارس دانست و گفت : این جایگاه رفیع مرهون زحمتهای شما معلمان عزیز است که بر خود وظیفه میدانم از شما تشکر و قدر دانی نمایم .

نماینده مردم شریف قزوین ، البرز و آبیک در بخش دیگری از سخنان خود از دانش آموزان به جهت کسب رتبه های برتر المپیاد ها و مسابقات جهانی تشکر کرد و گفت : اگر ارتباط در بین دانش آموز و مربی و والدین یک ارتباط منطقی و محکمی باشد ، شاهد دانش آموزانی با ویژگی های برتر علمی و شخصیتی خواهیم بود .

این مسئول منظور خود از حضور در این مراسم را احترام به فرهنگیان و دانش آموزان دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار