معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

رشد 3 برابری دانش آموزان خبر از علاقه آنها از فعالیت های سازمان می دهد

یزد (پانا) - نشست نمایندگان سازمان دانش آموزی با حضور علی سرداری معاون پرورشی آموزش و پرورش یزد در خانه مشق امین برگزار شد

کد مطلب: ۸۵۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد 3 برابری دانش آموزان  خبر از علاقه آنها از فعالیت های سازمان می دهد

معاون پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست گفت: در تابستان گذشته تقریبا همه ی برنامه های سازمان عملیاتی شده ونتایج بسیار خوبی را در بر داشته است.

علی سرداری اظهار داشت: نقطه ی شروع سال تحصیلی حرکت جدید و بازنگری باید صورت گیرد که برنامه ها تا چه اندازه انجام شده و فعالیت ها چقدر محقق نشده و علت های ماندن برخی طرح ها را بررسی کنیم که چرا انجام نشده است تا بتوانیم حرکت رو به رشد خود را داشته باشیم و چه اهدافی را باید دنبال کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: برخی از دستگاه ها صرفا برنامه محور هستند ولی هدف محور نیستند و این مشکل بسیاری از دستگاه ها است.

سرداری تصریح کرد : رشد 3برابری دانش آموزان طی چند سال اخیرنشان دهنده علاقه آنها از فعالیت های سازمان دانش آموزی را نشان می دهد مهمترین کار در سازمان دانش آموزی این است که دانش آموزان ما به معنا ی واقعی محور فعالیت ها قرار گیرد.

سرداری در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموزی، بر تشکیلات وارد می شود که فعال باشد در غیر این صورت علاقه ای به فعالیت های سازمان نشان نخواهد داد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت: جذب خوب است اما نگهداری جذب دانش آموزان مهمتر از جذب دانش آموزان دیگر است و اگر دیدید تعداد 24 هزار نفره ی دانش آموزان جذب شده آمارش به50 هزار نفر رسید یعنی یک موفقیت حاصل شده اما اگر تعداد کاهش یا اندکی اضافه شد به فعالیت های خود شک کنید.همین اتفاق هم درمورد مربیان شما صادق است.هرچند بحث حقالزحمه نیز به بیان می آید ولی مربیانی که پای ما ایستاده اند مطمعنا به خاطر عشق درونیشان به سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار