درجمع مدیران آموزشگاه های ابتدایی شهرستان فیروزه

از آموزگاران نائل به کسوت بازنشستگی سال 97 تجلیل به عمل آمد

فیروزه (پانا)- در طی مراسمی بدیع و با حضور تمامی مدیران آموزشگاه های ابتدایی شهرستان فیروزه ، از مدیران آموزشگاه های دین و دانش،شهید اسماعیل گرمابی و شهدای همت آباد زمانی که به تازگی به کسوت بازنشستگی نائل شده اند، تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۴۹۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
از آموزگاران نائل به کسوت بازنشستگی سال 97 تجلیل به عمل آمد

این مراسم به همت خالویان؛معاون آموزشی و ناشودی؛ کارشناس آموزش ابتدایی و با حضور حیدری؛ مدیر اداره، شورای معاونین و مدیران آموزشگاه های ابتدایی عصر سه شنبه ششم شهریور ماه در نیشابور برای نخستین بار و در اقدامی خلاقانه برگزار شد.

شایان ذکر است از همکاران :حسین دستجردی؛ مدیر آموزشگاه دین و دانش، قاسمعلی پرورش؛ مدیر آموزشگاه شهید اسماعیل گرمابی و ابراهیم برجسته زائری؛ مدیر آموزشگاه شهدای همت آباد زمانی که به تازگی و در سال 97 به کسوت بازنشستگی نائل آمده اند، در فضایی صمیمی و با نشاط تجلیل و تکریم به عمل آمد.

حیدری؛ مدیر اداره ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور همگی در این مراسم، همکاران بازنشسته را ذخایری گرانقدر و قابل احترام برای آموزش و پرورش برشمرد و بر تداوم عزت مندی و بذل محبت و قدردانی از زحمات صادقانه و چندین ساله آنان تأکید کرد.

وی هم چنین با اشاره به ایام پایانی تعطیلات تابستانی و نزدیک شدن به بازگشایی آموزشگاه ها، خواستار اجرای دقیق پروژه مهر و آماده سازی مدارس جهت استقبال از مهر و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید البته با رویکرد حفظ حرمت ایام محرم و زنده نگاه داشته شدن ارزشها و یاد و نام حضرت ابا عبد اله الحسین (ع) شد.

اجرای برنامه های شادو فراهم نمودن فضایی مفرح و به یاد ماندنی به همراه اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ از فعالیتهای همکاران بازنشسته و پذیرایی از جمله برنامه های پیش بینی شده بود.

گفتنی است در پایان از تمامی مدیران شاغل در آموزشگاه های شهرستان نیز با اهدای گل و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار