معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان یزد:

سامانه الکترونیکی ارزشیابی کارکنان و معلمان آموزش و پرورش استان راه اندازی می شود

یزد (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان یزد از راه اندازی سامانه الکترونیکی ارزشیابی پرسنل آموزش و پرورش استان یزد درراستای استقرار میزخدمت الکترونیک خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سامانه الکترونیکی ارزشیابی کارکنان و معلمان آموزش و پرورش استان راه اندازی می شود

" علی دهقان بهاء آبادی " در گردهمایی یک روزه کارشناسان ارزشیابی کارکنان و فنآوری اطلاعات ادارات آموزش و پرورش مناطق 14 گانه استان یزد که در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزارشد گفت: در راستای استقرارمیزخدمت الکترونیک پرسنل آموزش و پرورش برای ارزشیابی سالانه به این سامانه مراجعه می نمایند و به صورت آنلاین این فرآیند را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه الکترونیکی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارزیابی عملکرد پرسنل اقدام میکند افزود: فرآیند خود ارزیابی به صورت فصلی انجام می شود و علاوه بر خود ارزیابی و تایید مدیر، سایر پرسنل واحد سازمانی نیز می توانند افراد را ارزیابی نمایند.

دهقان گفت: تلاش ما در آموزش و پرورش احترام به معلم و دانش آموز است و باید تسهیلاتی فراهم شود تا بتوان در کمترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به انان ارائه نماییم .

وی با تاکید بر خدمت علمی و معنوی به جامعه فرهنگی استان گفت: با راه اندازی سامانه تحت وب ارزشیابی کارکنان آموزش و پرورش می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارایه مستندات اقدام نمایند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

معاون پشتیبانی اداره کل این سامانه را یک سیستم یکپارچه و به دور از دخالت دادن سلایق شخصی و گامی به سوی سازمان الکترونیک بیان کرد.

دهقان از ویژگی های این سامانه به تسهیل در فرآیند ارزشیابی، آرشیو و نگهداری اسناد در حجم بالا، مراجعه آسان ، شفاف سازی و امکان گزارش گیری به صورت آنلاین عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار