مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان خبر داد:

رفع مشکل قطع و کمبود فشار آب در شهر دلیجان

خبرگزاری پانا: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان گفت: با اصلاحات صورت گرفته در خطوط انتقال آب مشکل قطع و کمبود فشار آب در فصل گرما در شهر دلیجان رفع شد.

کد مطلب: ۸۴۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

مهندس عباس قلی پور فاضلی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این شرکت به منظور افزایش آبدهی چاهها و منابع تامین آب شهر اقدام به مهندسی مجدد و تعویض الکترو پمپ 3 حلقه چاه آب و لایروبی و بهسازی قنات چاه صدرآباد از منابع توزیع آب شهر دلیجان نموده است.

وی تصریح کرد: درراستای اعمال مدیریت فشار شبکه آبرسانی و توزیع مناسب آب به مشترکین در زمان پیک مصرف در ماه های گرم سال در این شهر اقدامات موثری صورت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان خاطر نشان ساخت: در راستای اعمال مدیریت فشار و توزیع مناسب آب در شبکه آبرسانی و جلوگیری از افت فشار آب و قطع آب شهروندان دلیجانی به ویژه در مناطق مرتفع شهر و آپارتمانها در زمان پیک مصرف و ماه های گرم سال به زون بندی کامل خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شهر دلیجان، اصلاح و تکمیل خط انتقال آب شهرک های امام رضا (ع) و قدس و همچنین قطع 17 فقره انشعابات پر مصرف فضای سبز شهرداری تا پایان فصل گرم سال می توان اشاره نمود.

عباس قلی پور فاضلی اظهار امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته و مصرف درست آب از سوی مشترکین در تابستان سال جاری مشکل قطع و کمبود فشار آب در شهر دلیجان به وجود نخواهد آمد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار