سند ترویج فرهنگ ازدواج از سوی استاندار خراسان شمالی ابلاغ شد

خبرگزاری پانا: مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: سند و برنامه ترویج فرهنگ ازدواج از سوی محمود احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی جهت اجرایی شدن، به تمامی دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجتبی اطمینان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج با رویکرد آگاهانه، به هنگام، آسان و پایدار ازاولویت های راهبردی توسعه فرهنگ عمومی خراسان شمالی است افزود: این سند و برنامه جامع به همت کارگروه علمی مشورتی شورا و اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین و در سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده است.

مجتبی اطمینان ارزیابی وضعیت موجود ازدواج در استان، شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدید ها در این حوزه و همچنین شرح وظایف عمومی و اختصاصی نهادها و دستگاههای اجرایی استان را از بخشهای این سند برشمرد.
وی تصریح کرد: سند و برنامه تقویت فرهنگ مطالعه مفید استان خراسان شمالی نیز پیش از این ابلاغ شده بود و تدوین برنامه های عملیاتی و اسناد اجرایی در سایر اولویت های توسعه فرهنگ عمومی بویژه در حوزه تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ قناعت، توسعه معماری ایرانی، اسلامی، ترویج فرهنگ قانون مداری در دستورکار شورای فرهنگ عمومی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار