مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت:

پیام مدیر آموزش و پرورش

بجنورد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به مناسبت آغاز کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش

متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد که به مناسبت فرارسیدن ایام اوقات فراغت تابستانی صادر شد به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فرصت های پیش آمده را صید کنید که اگر از دست بروند، دیگر آنها را به دست نمی آورید(امام علی علیه السلام)

با فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، غنی سازی این فرصت مغتنم در عرصه تعلیم تربیت یک دغدغه اساسی است. فرصتی که هم می تواند مفید باشد و هم آسیب ساز؛ ایام اوقات فراغت برای دست اندکاران تعلیم تربیت و اولیاء همیشه مورد توجه و اهمیت بوده است.

ایام اوقات فراغت از آن منظر که زمینه ساز رشد ابعاد مختلف است و بستری مطلوب برای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته و همچنین آبستن مشکلات جدی و جدیدی برای نسل امروز است نیازمند برنامه ریزی مناسب جهت استفاده بهینه دانش آموزان از این فرصت است.

از این رو با آغاز این ایام تلاش های بسیاری در همه بخش های آموزش و پرورش و بلاخص در حوزه پرورشی و تربیت بدنی در طی هفته های گذشته صورت گرفته است تا دانش آموزان با شور و نشاط در محیط هایی مناسب اوقات فراغت خود را غنی کرده تا باعث سلامت ،‌رشد و کمال آنان شود.

لذا برخود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از تمام دست اندکارانی که برای ایام تابستان برنامه ریزی نموده اند و مربیانی که در ایام اوقات فراغت حضوری با انگیزه در کنار دانش آموزان دارند، از مشارکت دانش آموزان در این برنامه ها نیز تقدیر کنم و آرزوی توفیق برای آنان را از خداوند منان مسلئت دارم.

محمود اسدی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار