رضایت مندی معلمان شهریاری ازمراسم بزرگداشت روز معلم

خبرگزاری پانا : رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار از رضایت مندی معلمان این شهرستان از طرح جدید ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش شهریار خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سمیر بان پرور در گفت و گو با خبرنگار اموزش و پرورش پانا، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان شهریار در قالب پنج کمیته تشکیل و بازدید از مدارس را به صورت 30 محور مجزا انجام داد.

وی تفاوت بزرگداشت مقام معلم در سال جاری را با سال های گذشته ، قدردانی و تبریک به تک تک معلمان با اهدای لوح تقدیر، سرسید و گل دانست و گفت: همکاران اداری در دو نوبت صبح و عصر در مدارس حضور یافته و با اهدای گل و شیرینی این روز بزرگ را به همه آنها تبریک گفته و از مقام معلم تجلیل کردند.

بان پرور اظهار داشت: به مناسبت روز معلم مراسم هایی همچون تقدیر از معلمان نمونه با حضور 132 نفر معلم نمونه منطقه ای و 6 نفر معلم نمونه استانی برگزار شد و معلمان نمونه استانی نیز به بیت مقام معظم رهبری مشرف شدند و از فرمایشات ایشان بهره بردند.

رئیس آموزش و پرورش شهریار همچنین، گلباران شهدای فرهنگی شهرستان شهریار با حضور مسئولان شهرستان و به صدا درآوردن زنگ سپاس را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته معلم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار