استقرار میز خدمت گامی مهم در تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی است
همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استقرار میز خدمت گامی مهم در تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی است.
محمد پورداود در کارگاه آموزشی استقرار میز خدمت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطی در هر سازمانی است که نقطه تماس میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی محسوب می شود.
پورداود افزود: هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان با توافق نهادها و تفاهم نامه ها میان آنان و سازمان است.
وی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار را عناصر کلیدی یک میز خدمت موفق ذکر کرد و گفت: ترکیب مناسب این عناصر ارزش زیادی برای کسب و کار به وجود می آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که میز خدمت باعث ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان می شود، تصریح کرد: بهبود پاسخگویی به درخواست های فن آوری، تسهیل در اطلاعات ورودی به سازمان از سوی مشتریان و کاهش چرخه حل و رفع آنها از منافع میز خدمت به شمار می رود.
پورداود بهبود میزان بهرهوری و اثربخشی و کارآیی سازمان را از دیگر منافع میز خدمت دانست و خاطرنشان کرد: استقرار و تقویت میز خدمت گامی مهم در تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی است.
ارسال دیدگاه