معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز:

اجرای طرح هجرت 3 با هدف مرمت، بهسازی و شاداب سازی مدارس با مشارکت دانش آموزان علاقه مند البرزی

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرزگفت:توسعه و تقویت روحیه مسئولیت پذیری ، تعاون و کارآفرینی دانش آموزان از جمله اهداف طرح هجرت 3 می باشد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هجرت 3 با هدف مرمت، بهسازی و شاداب سازی مدارس با مشارکت دانش آموزان علاقه مند البرزی

مسعود مهران نیا در نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و طرح هجرت 3 در ناحیه 4 کرج که با حضور حجت الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه کمالشهر،قاسم پوستین دوز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج، شهرداران، مسئولین دستگاه های برون سازمانی و درون سازمانی و مدیران مدارس در آموزش و پرورش ناحیه برگزار شد اظهار داشت: طرح هجرت 3 با هدف استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، تقویت مبانی اعتقادی، اخلاقی - اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی و پرورشی از جمله مهارت های فرهنگی -هنری و فعالیت های نشاط آور وشادی بخش در غنی سازی اوقات فراغت است.

وی افزود: فراهم سازی زمینه های مناسب برای فعالیت جوانان در صحنه سازندگی کشور و تقویت فعالیت های گروهی در بین دانش آموزان از دیگر اهداف این طرح می باشد.

مهران نیا در ادامه گفت: حضور دانش آموزان در طرح هجرت 3 موجب اشاعه روحیه مسئولیت پذیری، حفظ و حراست از امکانات آموزش و پرورش و توسعه وتقویت مبانی اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی آنان می شود.

معاون پرورشی وفرهنگی استان البرز تصریح کرد: امسال این طرح با مشارکت و همکاری بسیج سازندگی، شهرداری ها، ادارات و نهادهای استان در راستای مرمت، زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس با مشارکت دانش آموزان علاقه مند اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار