بازدید معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از حوزه های امتحانی دشتستان

دشتستان ( پانا ) ناصر غلامی معاون پزوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حوزه های امتحانی دشتستان از نظم و شرایط مطلوبی جهت برگزاری امتحانات پایان سال برخوردار هستند.

کد مطلب: ۸۲۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از حوزه های امتحانی دشتستان

ناصر غلامی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از حوزه های امتحانی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان هر ساله در برگزاری امتحانات و ایجاد نظم و انگیزه کاری در میان عوامل اجرایی امتحانات یک الگو برای سایر شهرستان ها بوده است.

وی گفت : امسال نحوه چاپ سئوالات با سال های گذشته تفاوت داشته و سئوالات مخصوص هر حوزه امتحانی مستقیم از وزارت آموزش و پرورش دقایقی قبل از شروع هر آزمون از طریق سیستم و سایت مخصوص امتحانات ارسال می گردد.

غلامی اظهار داشت : برگزاری امتحانات در دشتستان از روند بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و با تلاش های ارزنده عوامل اجرایی امتحانات تا کنون شاهد هیچ گونه تخلف یا مشکلی در سطح این شهرستان نبوده ایم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: وظیفه شرعی و وجدان انسانی و کاری ما ایجاب می کند که با تمام مشقت ها نهایت دقت را در اجرا و تصیح اوراق امتحانی داشته باشیم تا حقی از دانش آموزی ضایع نشود.

ناصر غلامی و سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان در حاشیه این بازدید به گفتگوی صمیمی با دانش آموزانی که امتحان خود را به پایان رسانده بودن پرداخته و در مورد جریان برگزاری ، کمیت و کیفیت سئوالات و حوزه امتحانی با این دانش آموزان به مباحثه پرداختند.

در بازدید امروز از حوزه های امتحانی دبیرستان امام خمینی (ره)،دبیرستان سمیه،دبیرستان طالقانی و دبیرستان فرزانگان 1 بازدید به عمل آمد پایان بخش بازدید امروز معاون اداره کل ، مدیر آموزش و پرورش دشتستان و هیئت همراه بازدید از حوزه تصیح اوراق امتحانی دبیرستان فرزانگان 1 بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار