در جلسه امروز شورای شهر؛

بودجه 4 هزار میلیاردی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران تصویب شد

خبرگزاری پانا: بودجه ۴ هزار میلیارد تومانی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری تهران، در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.

کد مطلب: ۷۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره اجرای تبصره ۲۶ مصوبه بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران در مورد برنامه و بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تهران تصمیم گیری شد.

بر این اساس، رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: ‌۲ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی شهرداری تهران پیوست لایحه برای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران بودجه مقرر شده بود و قرار است ۲ هزار میلیارد تومان دیگر به صورت مستقل برای این منظور در نظر گرفته شود.

خادم اضافه کرد: این بودجه برای ۲۰ سازمان و ۱۵ شرکت وابسته به شهرداری تهران است.

در ادامه جلسه با ارائه گزارش خادم در مجموع اعضا با تصویب ۴ هزار میلیارد تومان بودجه برای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در سال ۹۲ موافقت کردند که سهم متروی تهران از این بودجه ۹۳۰ میلیارد تومان است.

به گزارش پانا، همچنین مهدی چمران- رئیس شورای شهر تهران درباره بودجه مترو گفت‌: اگر چه ما بودجه ۹۳۰ میلیارد تومانی برای مترو در نظر گرفته‌ایم اما بعید می‌دانم دولت همین میزان بودجه اختصاص دهد و در خوشبینانه‌ترین حالت بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی مصوب می‌کند.

گفتنی است، در این جلسه طرح نامگذاری میدان جدید الاحداث واقع در شهرک نفت در محدوده منطقه یک شهرداری تهران به نام مسجد سلیمان نیز بررسی و به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار