جشنواره منطقه ای سینمای جوان میهمان شهرکرد می شود

پانا : مسئول انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (۱۰ تا ۱۳ تیر)در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۶۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،"شهاب کوهی" گفت: این جشنواره با حضور سینماگران استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود .

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی برشمرد و افزود: بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق فوق الذکر از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود .

کوهی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش مسابقه ا¬ی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 22 اردیبهشت به انجمن سینمای جوان استان واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ارسال کنند .

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این علاقمندان باید با مراجعه به نشانی www.iycs.ir جهت ثبت نام اینرنتی اقدام کنند .

وی اظهار داشت: چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از دهم تا سیزدهم تیر در شهرکرد با عنوان «جشنواره بام ایران» برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار