دریادار فدوی: امروز ما در بهترین نقطه توان نظامی و دفاعی هستیم

خبرگزاری پانا: دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در برنامه بازدید از پایگاه دریایی شمال، اسکله بزرگ این پایگاه را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۷۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دریادار فدوی با حضور در پایگاه دریایی شمال از مجموعه های موشکی شناوی و یگان های رزمی بازدید کرد.

وی در دیدار با کارکنان پایگاه دریایی شمال برای آنان به ایراد سخنرانی پرداخت و با تبریک سال جدید گفت: سال 92 از سوی ولی امر مسلمین سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد، من برای شما و همه ملت ایران این سال را سالی پر از موفقیت و نشاط از خداوند رحمان مسئلت می‌کنم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در چند ماه آینده گفت: ما با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانیم یک حماسه بزرگ بیافرینیم و بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهیم و به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق ببخشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیشرفت‌های بسیار زیاد نیروی دریایی سپاه در سال 91 اشاره کرد و گفت: بحمدالله سال 91 سالی پر از موفقیت و دستیابی جوانان ما به تکنولوژی‌های بزرگ دنیا در همه زمینه‌ها بود و سرعت پیشرفت ما در سال 91 غیرقابل مقایسه با قبل بود.

فدوی با اشاره به توانمندی‌های بزرگ دفاعی جدید گفت: امروز ما در بهترین نقطه توان نظامی و دفاعی هستیم و انتظار این است که در سال 92 همچنان مثل سال گذشته این مسیر پیشرفت با توکل بر خدا و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) ادامه یابد.

در پایان دریادار علی فدوی اسکله بزرگ پایگاه دریایی شمال را افتتاح نمود و از مجموعه‌های رزمی و دفاعی پایگاه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار