مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور خبرداد:

کسب رتبه دوم استان مرکزی در زمینه افزایش درصد بیمه شدگان اختیاری

خبرگزاری پانا: مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشورگفت: استان مرکزی موفق به کسب عنوان دوم کشور در زمینه افزایش درصد بیمه شدگان اختیاری شد.

کد مطلب: ۷۴۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، موسویان در اراک با اشاره به افزایش درصد بیمه شدگان اختیاری در کشور خاطر نشان ساخت:استان قم با 6/76 درصد افراد تحت پوشش بیمه مقام اول، استان مرکزی با 5/69 درصد در مقام دوم واستان یزد با 63 درصد در مقام سوم کشوری قرار دارند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: طبق سند چشم انداز 20 ساله تامین اجتماعی، باید به دور از فقر و فساد و تبعیض به آحاد جامعه خدمت رسانی کند وهیچ کس نباید در برخورداری از مزایای سلامت و درمان بیماری در کشوراز تبعیض رنج ببرد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور تصریح کرد: مزایای تامین اجتماعی حقی است همگانی که به صورت های مختلف دراختیار دیگران قرار می گیرد و دولت مکلف است از منابع مالی و مشارکت های مردمی این حق را برای مردم محقق کند.

موسویان ادامه داد:امروزبا توجه به را اه اندازی سامانه دما، یکی از دقیق ترین بانک های اطلاعاتی بیمه ای در اختیار ماست.

موسویان با اشاره به اینکه در کشور 4 شهرستان تحت پوشش 100%بیمه اختیاری قرار گرفته اند،بیان کرد: شهرستان جلفا دراستان آذربایجان شرقی، شهرستان سروستان دراستان فارس، شهرستان بشرویه دراستان خراسان جنوبی وشهرستان سیرجان دراستان کرمان جزو 4 شهری هستند که تمامی افراد خواهان، تحت پوشش بیمه انفرادی و اختیاری قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار