رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تا روز یکشنبه تمدید شد

بوشهر ( پانا ) رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته، ستاد انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان زمان رای دادن را تا ساعت ۲۰ روز یکشنبه 29 بهمن ۹۶ تمدید کرد.

کد مطلب: ۷۱۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مجید اجرایی اظهار داشت: 83 منتخب به مرحله دوم انتخابات نمایندگان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان راه می یابند که در این بین سهمیه استان بوشهر یک منتخب فرهنگی است.

اجرایی ادامه داد: طبق آمار نهایی، نامزدهای ثبت نام شده در انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در استان 37 نفر می باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته، ستاد انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان زمان رای دادن را تا ساعت ۲۰ روز یکشنبه 29 بهمن ۹۶ تمدید کرد.
این مقام مسئول افزود: همکاران فرهنگی با مراجعه به سامانه انتخابات به آدرس www.entekhabat.medu.ir می توانند کاندیداهای موردنظر را انتخاب کنند.
اجرایی با اشاره به منع کاندیدها از تبلیغات میدانی(انتشار پوستر، بنر، بروشور و ..) بیان کرد: این اقدام یکی از ابتکارات ستاد انتخابات نمایندگان بوده است البته کاندیدها حق تبلیغ در فضای مجازی را دارند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات مهمی که در سالیان اخیر در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده مشارکت حداکثری همه همکاران فرهنگی ضروری به نظر می رسد و این مشارکت هم برای رای دادن است و هم برای داوطلب شدن و لازم است فرهنگیان استان ما به این فراخوان پاسخ مثبت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار