توضیحات معاون منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درباره ناتمام ماندن آزمون استخدامی دانشگاه

یاسوج (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی مجددا آزمون تخصصی آقایان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۱۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

جمعه۲۷ بهمن ماه ساعت ۹ صبح آزمون استخدامی برای جذب ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دو حوزه خانم ها در دانشگاه دولتی یاسوج و آقایان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با حضور ۳ هزار ۴۰۰ نفر متقاضی و داوطلب برگزار شد.
این آزمون استخدامی به علت حواشی و تاخیر در رسیدن سوالات تخصصی با اعتراض داوطلبان مواجه شد و نیمه‌تمام به پایان رسید.
رحیم استوار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص حواشی پیش آمده در آزمون استخدامی این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای بین سوالات عمومی و اختصاصی برای توزیع پیش آمد.
وی افزود: حدود ۳۴۰۰ برگ سوالات در۳۲ رشته بود که پیش بینی شده بود ساعت ۹ آزمون تخصصی به اتمام برسد، ساعت ۸ داوطلبان سوالات عمومی را پاسخ داده و تحویل دادند.
استوار اظهارکرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بود اعلام شد که سوالات اختصاصی با تاخیر به محل آزمون می رسد و ۴۵ دقیقه با تاخیر به محل آزمون رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: آزمون خانم‌ها برگزار و تمام شد منتها به نظر می رسید برخی افراد در حوزه آقایان که پلاکاردهایی در دست داشتند به تحریک بقیه داوطلبان اقدام کردند که سوالات لو رفته است و جو آزمون را ملتهب کردند.
استوار تصریح کرد: در جمع آنها حضور یافتم و به آنها گفتم سوالات آماده است و بفرمایید سرجایتان قرار بگیرید تا آزمون تخصصی را برگزار کنیم اما به حرف ما گوش نکردند.
وی ادامه داد: در گذشته آزمون برای به‌کارگیری نیروی شرکتی برگزار نمی‌شد و ما خواستیم عدالت را رعایت کنیم که متاسفانه این مساله پیش آمد و عده‌ای قلیل جو را ملتهب کردند و آزمون آقایان با برگزار نشدن آزمون تخصصی نیمه تمام مانده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مجددا آزمون تخصصی آقایان برگزار خواهد شد.
استوار بیان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده بود و سوالات آزمون هم لو نرفت. تمام مسایل لازم برای امنیت سوالات آزمون را انجام داده بودیم و مشکلی در این زمینه نبود و سی دی سوالات که از تهران آورده شده بودند، رمز داشت. افرادی که در قرنطینه بودند نیز به تلفن در دسترس نداشتند.
وی تاکید کرد: بی تدبیری۴۵ دقیقه‌ای از سوی عوامل اجرایی آزمون صورت گرفت که منجر به نیمه تمام مانده آزمون شد.
وی تصریح کرد: برای برگزاری آزمون طی مکاتبه با استانداری و سازمان مدیریت استان هماهنگی صورت گرفت و بخش‌های گزینش، بازرسی و حراست دانشگاه در برگزاری این آزمون حضور داشتند.
استوار اضافه کرد: اینکه در چند دقیقه برخی ها پلاکاردهایی در دست گرفتند به نظر می‌رسد باید از سوی متولیان امر بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار