مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

تجلی ایثار واخلاص در وجود شهدای هشت سال دفاع مقدس است

اسلامشهر (پانا)-مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم اعزام دانش آموزان کاروان راهیان نور شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: تجلی ایثار واخلاص در وجود شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۷۱۲۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،حسن حبیبی پور در این رابطه اظهار داشت :شما دانش آموزان امروز به سفر مشهد الشهدا میروید و روزگاری مادر دوران دفاع مقدس شهدا را د رآن مناطق قراردادیم و اکنون نیز رسالت زینبی را برعهده داریم.

وی در ادامه افزود:امنیت نظام مقدس اسلامی را مدیون خون شهدای معزز هستیم و اکنون پس از چهل سال که از انقلاب اسلامی میگذرد ،میبایست به جانبازان سرافراز و خانواده های شهدا توجه خاص داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد: تجلی ایثار واخلاص در وجود شهدای انقلاب اسلامی است،شهدایی که در طول انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس در مسیر الهی قرار گرفتند.

حبیبی پور خطاب به دانش آموزان توصیه نمود:با وضو و معرفت خاص در سرزمینهای ایثار و شهادت حضور پیدا کنید و با بهره مندی از این سفر معنوی ،دستاوردهای آن رابه دیگران نیز انتقال دهید.

شایان ذکر است ،در این مراسم که مسئول اردویی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران،فرمانده و مسئول اردویی سپاه سید الشهدا (ع)اسلامشهروشورای معاونین آموزش و پرورش حضور داشتند ،176دانش آموزازواحدهای آموزشی دوره دوم متوسطه شهید رجایی ،ناصری منش ،امام خمینی (ره)و امام علی (ع)اسلامشهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت جنوب اعزام شدند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار