با حضور جمعی از مسئولین انجام شد:

افتتاح آموزشگاه الزّهرا (طرح برکت) در شهر قدمگاه

باحضورمعاون استاندار و فرماندار نیشابور و معاونین اداره کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس خراسان رضوی ،آموزشگاه الزّهرا(طرح برکت) در شهر قدمگاه رضوی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۷۱۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار نیشابور در آیین افتتاح این مدرسه عنوان کرد: مردم ایران مردم وفاداری هستند و در تمام صحنه ها همراه مسئولین هستند واین همراهی بارمسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند.
شیبانی فر افزود: یکی از دستاورد های مهم کشور امنیت است که مبنای توسعه ی سازنده است ونبود آن توسعه سیاسی،اجتماعی واقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.
معاون هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: یکی از کارهای مهم امام خمینی(ره) مراجعه به مردم، مدیریت نیروی انسانی وافزایش مشارکت بود و مردم این کشور در پیروزی انقلاب، دفع فتنه های مختلف در طول سالیان متمادی و مدافعین حرم، مشارکت جدی داشتند.
شادکام یکی از بارزترین جلوه های مشارکت را مشارکت درآموزش وپرورش دانست و افزود: مشارکت خیّرین، آنقدر چشمگیربوده است که اگرنبود مشکلاتی که دشمنان ما برای کشور به وجود آورده اند وهمینطور رشد جمعیت کشور،مشکلی در زمینه مدارس نداشتیم.
گفتنی است در پایان، پس از اجرای برنامه هایی توسط دانش آموزان این آموزشگاه این پروژه در زمینی به مساحت 1000مترمربع وزیربنای 800مترواعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال با مشارکت نوسازی مدارس استان وبنیاد برکت، افتتاح ومرود بهره برداری قرارگرفت.
تقدیر از دست اندرکاران پروژه، پخش کلیپ از مدارس فرسوده منطقه ومشارکت خیرین در مدارس واجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار