رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران

ورزش در افراد با نیازهای ویژه ضرورتی برای تقویت مهارتی است

تهران (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران معتقد است ورزش در افراد با نیازهای ویژه به تقویت مهارت‌های اجتماعی می‌انجامد.

کد مطلب: ۷۱۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تهران، اختتامیه جشنواره استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور شهناز کریمی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی شهر تهران، علیرضا راه پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران, توکل کارشناس تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن موفقیان مدرسه شهیدمحبی برگزار شد .

کریمی در خصوص اهمیت ورزش و تاثیر آن بر دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهارکرد: ورزش برای معلولان یک امر موکد است و کمک می کند تا این دانش آموزان در ارتباط موفق تر بشوند .

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی افزود: ورزش و حضور در مسابقات, در رشد مهارت های تربیتی، اجتماعی، اخلاقی و دینی دانش آموزان با نیازهای ویژه تاثیر بسزایی دارد .

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیران و همکاران مدارس استثنایی اضافه کرد: مدیران مدارس استثنایی با تمامی مشکلاتی که وجود دارد رسالت خود را به خوبی ایفا می کنند تا با نظارت و برنامه ریزی های به عمل آمده سال آینده موفقیت های بیشتری نصیب دانش آموزان و همکاران اداره استثنایی شهر تهران شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار