تقویت روحیه پژوهشگری ، پرسشگری و افزایش اعتماد به نفس از اهداف طرح جابر بن حیان است
رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، معاون آموزش ابتدایی و معاون پژوهشی آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان از مجموعه آثار منتخب طرح جابر بن حیان در این ناحیه بازدید نمودند .
به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان محمد رضا نظریان ، رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ زهره نکویی ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان و همچنین مدیران مسئولین قطب های مدارس ابتدایی از مجموعه آثار منتخب طرح جابر بن حیان در آموزشگاه شهید دوازده امامی و ایثار ناحیه ۵ اصفهان بازدید نمودند .
رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تلاش ؛ خلاقیت و ابتکارات فراوان در مجموعه مدیریت و معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۵ اصفهان گفت : هدف از اجرای این طرح تقویت روحیه پژوهشگری ؛ پرسشگری و افزایش اعتماد به نفس در بین دانش آموزان می باشد .
وی در ادامه افزود : یادگیری اثربخش بر ارتباط موثر دانش آموزان با محیط و پی ریزی ساخت دانش تازه بر مبنای دانسته های قبلی تاکید دارد و در واقع نقش فعال دانش آموز در یادگیری مورد توجه است .
گسترش فعالیت های گروهی و همیاری ؛ تحمل شکست و خود کنترلی ؛ ارضای حس کنجکاوی و اشاره به آسیب ها و پیامدهای ناشی از این طرح محور بحث رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مدارس بود .
ارسال دیدگاه