در گفت‌و‌گو با پانا مطرح شد

اسمم مهناز افشار و تکلیفم در سینما مشخص است

تهران (پانا) - مهناز افشار بازیگر فیلم سينمايي «دارکوب» كه نامزد دريافت سيمرغ بهترين بازيگر زن جشنواره فيلم فجر شده بود، معتقد است، تكليفش در سينما مشخص است و ديگر نبايد هر نقشي را انتخاب كند.

کد مطلب: ۷۱۲۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر فیلم سينمايي (دارکوب) در گفت‌و گو با خبرنگار پانا با اشاره به چگونگي انتخاب نقشش در اين فيلم سينمايي گفت: در ارتباط با موضوع مادری باید بگویم خیلی احساسش می‌کنم و به همين دليل حضور در فيلم سينمايي داركوب را قبول كردم .

وی درباره برخي اخبار منتشر شده مبني بر اكران نشدن فيلم «ارادتمند نازنين تينا و ....» و توقیف آن اظهار كرد: اگر می‌توانستم با نظرهایم کاري در این زمینه کنم اين فيلم را رفع توقیف می‌کردم اصولاً آدم ناامیدی نیستم و به نظرم بايد براي اكران اين فيلم تمام تلاشمان را بكنيم .

افشار در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نقدی که درباره شبیه بودن کاراکتر او در فیلم‌هایش شده است، تصریح کرد: تقریباً وقتی بازی درونی می‌شود وجه اشتراکی بین نقش‌ها ایجاد می‌شود طبیعتاً من وقتی «برف روی کاج‌ها» را بازی کردم سی سالم بود و اکنون چهل سالم است خیلی اگر آدم کم هوشی نباشم این چند سال تجربه را نمی‌توان ندید گرفت و بی تأثیر دانست و به نظرم بازي من در فیلم‌های مختلف متفاوت است .

وی ادامه داد: همه ما در شرایط زیادی عکس العمل ها و رفتارهایمان شبیه به هم است از مریخ که نیامده ایم. ولی امیدوارم تجربیات این ده سال به من كمک کرده باشد که نقش‌ها را پخته‌تر ایفا کرده باشم .

بازيگر فيلم برف روي کاج‌ها درباره رد نقش‌های پیشنهادی دیگر برای فیلم‌های جشنواره گفت: من مادر دختری هستم که اکنون اولویت زندگی ام است، نمی‌توانم به همه فیلم‌ها بله بگویم .

افشار با اشاره به کارهای جدیدش گفت: یک سوپرایز با جیرانی دارم كه خدا كند براي اينكه درباره آن صحبت كردم توبیخم نکنند و الیورتوئیست و دو فیلمی که هم اکنون اکران نشدند فیلم‌های فرمان آرا و فيلم اراتمند نازنين ،تينا و ... و دلم میخواد برقصم را آماده اكران دارم .

وی ادامه داد: انتخاب و سلیقه سینمایی‌ام اکنون مانند زندگی واقعی و تیپ به آن شکل دیگر نیست و دوست دارم نقش‌هایی را که در تصویر هیچ چیز نمی‌بینی ولی در درون خیلی چالش دارد بازي كنم .بعد بیست و اندی سال من دغدغه مطرح شدن ندارم واین چالش نقش است كه برای من دارای اهمیت دارد .

افشار در واكنش به شایعه‌ها در باب فیلم دارکوب و اينكه داوران چكونه از يك فيلم دو بازيگر را براي نقش اصلي انتخاب کرده‌اند، گفت: این مربوط به کارگردان فیلم و داوران جشنواره می‌شود. اسمم مهناز افشار است و تکلیفم در سینما مشخص است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار