در دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:

بهره برداری و آغاز عملیات گاز رسانی به 14 روستای شهرستان قاینات

همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان قاینات با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۷۱۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: 38 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به 10 روستای شهرستان قاینات هزینه شده است.



این مقام مسئول افزود: برای گازرسانی به روستاهای مذکور ، 51 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار احداث شده است .



وی بیان کرد: 750 علمک گاز در این روستاها نصب شده که با بهره برداری از آن ، تعداد 832 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.



همچنین در این مراسم کلنگ گاز رسانی به 4 روستای این شهرستان به زمین زده شد.



هاشمی در این خصوص اظهار داشت: با گازرسانی به 4 روستای شهرستان قائنات، 317 خانوار روستاهای ورزگ، ورزق، روشک و عباس آباد از نعمت گاز برخوردار می شوند.



وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال است، گفت : این پروژه مستلزم اجرای 28 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار درون شهری و نصب 250 علمک گاز است.



هاشمی افزود: با بهره برداری از پروژه های روستایی در دهه مبارک فجر، تعداد روستاهای گازدار شهرستان قائنات، 75 روستا و جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گازطبیعی در این شهرستان به 78 درصد افزایش یافت.

خبرنگار پانا:سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار