برپایی نمایشگاه نقاشي « دست در دست رنگ » در نیشابور

نمایشگاه نقاشي «دست در دست رنگ» آثار بانوي هنرمند نيشابوري در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشايش يافت.

کد مطلب: ۷۱۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصيل كرده نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي« دست در دست رنگ » در صدد است موضوعات آثار هنري را براي كشف رازهاي معنوي به مخاطب ارائه كند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشي « دست در دست رنگ » آثار بانوي هنرمند نيشابوري «لیلا ابریشمی» است كه در آن 30 اثر نقاشي در ابعاد 50*35 و 70*100سانتيمتر برپا شده است.

وی به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد وگفت: اين نمايشگاه داراي تكنيك رنگ روغن و سیاه قلم است و با سبك هاي رئاليسم وامپرسیونیسم کار شده و به موضوع طبیعت و چهره پرداخته است.

آتشی خاطر نشان كرد : اين نخستین نمايشگاه انفرادي لیلا ابریشمی است که در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « دست در دست رنگ » از 23 الی 26بهمن96 هر روز از ساعت 9 الي 12 صبح و 16 الي 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار